Re: Robotická sekačka

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Duben 1 21:20:21 CEST 2017

Roombu jsem měl také. Na koberci to šlo, ale na dlažbě dělá fakt kravál.
Ale ta sekačka jezdí venku po trávě. Nedalo mi to a dnes jsem ji zkusil
pustit. Zpěčovala se, protože jsem neměl natažený drát, podle kterého
pozná, kam smí. Nakonec jsem ji přesvědčil a moc hluk nedělá. Je ji
slyšet, ale nic hrozného. Normální sekačka proti tomu dělá kravál příšerný.

Když ono čím je člověk starší, tím víc je rád, že něco nemusí dělat,
protože vše mu jde pomaleji.

No uvidíme, jaký to bude pomocník. Soused nejakou má a trávník vypadá
pěkně. Bohužel se sousedem není moc řeč, tak jsem vznesl dotaz sem, zda
někdo má osobní zkušenost.

Martin Záruba