Kompresor

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Sobota Duben 1 18:51:59 CEST 2017

Ano "lednickac" moze mat problem rozbehnut sa do protitlaku. Preto
nestaci pouzit jednoduchy tlakovy spinac, ale spinac s odlahcovacim
ventilom. Kompresor sa od tlakovej nadoby oddeli spatnou klapkou.
Cinan to ponuka napriklad tu
http://www.banggood.com/220V-14inch-BSP-4-Port-Single-Phase-Air-Compressor-Pressure-Switch-with-Safety-Valve-Gauge-p-1075109.html?rmmds=search
ten mosadzny 10mm vystup je na odlahcenie kompresora.
Cinan ponuka aj taketo sety na bastlenie kopresorov
http://www.banggood.com/Air-Compressor-Pump-Pressure-Switch-Control-Valve-Gauges-Regulator-p-955750.html?rmmds=detail-bottom-viewalsoview