Kompresor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 1 18:06:40 CEST 2017

Už jsem tu o tom psal, tak se nebudu opakovat.
Jen ještě doplním poznatek z praxe, že bezolejové kompresory stojí
obecně za psí lejno.
Ty plastové písty po chvíli tečou. Na dofouknutí gum jednou za 2 měsíce
je to OK, ale
na práci ne. Výrobci nedělají všechny seriózní kompresory jako olejáky
jen tak pro nic za nic.
Ale kdo chce kam...
Jinak ledničáky dají podle typu a stavu tak 6-14bar.

PL