Re: Robotická sekačka

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Duben 1 10:41:30 CEST 2017

Mám ho taky, v některém starším čísle byl podobný test, kde se na druhém
místě (za velkou a drahou) umístila značka Worx. Málem jsem ji už
koupil, ale pak jsem objevil, že dělají nový typ, který má nůž umístěný
excentricky, takže seká až do kraje. No a tu má nyní Hornbach v akci za
15000 Kč, což myslím je na robotickou sekačku dobrá cena. Je sice do
500m2, ale když jsem to pořádně spočítal, zjistil jsem, že potřebuji
sekat 560m2, tak to snad zvládne. Nemá ovšem display, pouze 3 tlačítka a
2 ledky, vše se nastavuje přes mobil. Včera jsem ji přinesl domů, ale
ještě jsem ji nestihl vyzkoušet. Bude-li zájem poreferuji.

Martin Záruba