antenni zesilovace

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Září 30 13:48:20 CEST 2016

Toto mohu potvrdit, levné zdroje (většinou z Polska) s malým trafíčkem,
graetz můstkem a za tím 78L05 byly často zdrojem problémů:
- nedostatečná filtrace na vstupu a výstupu
- někdy neosazené blokovací kondenzátory
- 78L05 má vstupní napětí max. 30V, jenže se tam objevilo více
Měl jsem i kmitající 78L05, zdroj jel, ale strašně to rušilo TV signál
přes napájený zesilovač.
Preventivně jsem tam dával 7805 v TO220 a přidal kondenzátory a bylo po
problémech.

Martin Hanek