OT UPS pro server

Vladimir Franek franek na skip.cz
Pátek Září 30 09:49:56 CEST 2016

Zdar, tahle UPSka má 3 zásuvky "zálohované" a 3 jen "chráněné", nemohlo se stát, že při přepojování
serveru byl omylem síťový přívod zastrčen do chráněné a ne do zálohované zásuvky? (už jsem se
tím párkrát setkal)  Vladimír

 Od:   hwnews konference <hwnews na cncnet.info>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   29.9.2016 11:38
 Předmět:   OT UPS pro server

Zdravim,

resim s vymenou domaciho serveru (probehla uz pred desli dobou) problem s UPS.

A doposud nebyl problem s zadnym serverem i s temi s dualnim napajenim - mam podle me skvelou UPS http://www.cyberpower-eu.com/products/ups_systems/discontinued/bs850elcd.htm

Problem je, ze se stavajicim serverem, proste neustoji prepnuti pri vypadku - respektive UPSka prepne a bezi, ale server spadne.

Otazkou je co je problemem. Zda to prepnuti u line-interactive systemu UPS (pisou 4ms) a nebo, ze ta UPS je slaba a nez najede plnym vykonem tak to houpne.

Problem je to nejak zkouset - v serveru je narvano dost disku a bezi nekolik virtualu - nerad bych to odvaril jen temi testy. Je pravdou, ze jsem pri vypadku mel jednou pocit jak kdyby ten server se zrestartoval dvakrat za sebou - jak kdyby to zacyklovalo.

Server je Dell PE T610 - zkousel jsem provoz jak na jeden zdroj tak i kdyz jsou vlozeny oba zdroje. Chova se to stejne.

Myslite, ze je problem s typem UPS a nebo je jen slaba?

Pripadne tip na nejakou nezravou online UPSku?

RV