OT UPS pro server

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Září 29 21:19:59 CEST 2016

Na nahradu bakelitaku ITV apod. existuje retrofit:
http://www.sez-cz.cz/soubory/85-retrofit-kt1-kt3pdf.pdf

K dostani napr. zde:
http://www.elima.cz/obchod/kt1-retrofit-pro-nahradu-starsich-jisticu-sez-1p-sez-p-20642.html

Drat v nejhorsim pripade nadstavit pomocí WAGO spojek.
Nedavno se to tu taky resilo. WAGO spojka + WAGO vazelina

JURP