OT UPS pro server

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 29 20:38:07 CEST 2016

To je hodně mírný požadavek. Vždyť je to jen jedna chybějící sinusovka.
Když jsem kdysi dodával servery do našich informačních systémů, tak jsme
si s tím hráli, a v praxi i obyčejné zdroje snesly mnohem víc.
Desetinásobný výpadek (200ms) slušný zdroj nerozhodí.

Ale je fakt, že jsem se tím bavil v době, kdy se ještě PFC nestalo posvátnou
krávou. Dneska to může být jinak, pokud konstruktér nadřadí požadavek
"nepoklesnout s napětím na vstupním kondenzátoru" požadavku "pokud
možno zachovat co nejdéle funkčnost".

PL