OT UPS pro server

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 29 19:27:07 CEST 2016

Dne 29.9.2016 v 18:23 Petr Labaj napsal(a):
> To máte v Budějicích tak mizernou síť, že vůbec UPS doma potřebujete?
> Já jsem v Brně neměl (předem nehlášený) výpadek už nejmíň 5 let (asi
> i dýl, ale to už si nepamatuju). Takže už dneska doma na servery UPS
> neřeším.

ne nemame, ale mam panelakovy hlinikovy rozvod s jednim 10A okruhem s
zrejme uz unavenejsim 40 let starym jisticem. Cas od casu spadne i sam a
nekdy ho shodi nejake nestastne pripojeni spotrebice.

> Jinak to Vaše současné uspořádání je fakt povedené - trvale to žere, a když
> přijde výpadek, tak to stejně spadne. ;-)

Ta soucasna UPSka zere jen 3W vlastni spotreby a az doposud s ni nebyl
problem - i pomerne moderni server PE T300 na ni bez problemu bezel.
Navic napaji cely rack. Takze kdyz jsem menil server za T610tku tak jsem
ho na ni pripojil a nic nezkousel - respektive zkusil jsem zda server
najede na UPS z baterie coz najel - to ze neustoji vypadek za chodu me
zkusit nenapadlo. Tak to holt pul roku bezelo nez ten jistic spadnul a
ja jsem zjistil problem, ktery jsem fakt necekal.

Mimochodem nevim co doma provozujete za servery, ale on pohled na 8
disku, bezicich ruzne v polich pod VMwarem a nad tim cca sest virtualu,
kde jsou i uz pomerne historicka data, se kteryma parkrat zacvici behem
sekundy UPSka neni moc k smichu. Verim, ze nejakej servrik ala PC, kde
se nic nedeje nejakej pad i prezije.

Tak ja Vam napisu, abyste mi poradil, ja se zije v Brne....myslim ze tam
mate svych problemu dost....

RV