antenni zesilovace

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Září 29 16:01:23 CEST 2016

Zapojite dva rozbocovace za sebou a je 12db utlum. Mozna nekdo zna lepsi rozbocovace, ale u pasivnich... . Proc potrebujete tolik vyvodu na TV zjistite napr., ze chcete posilat signal zaroven do mult.centra a TV, aby se nahravalo i bez pustene TV
nebo obracene. Nektere pristroje (TV, centra) nepropousti signal, pokud nejsou zapnute.

Autor ovsem pise o celkovem utlumu, nevim kolik pocta na konektor na UHF pasmu, ja jsem dosel na -1db. Na Wifi 5g pocitam utlum -3db.

Taky pise o ucastnicke snure, ta ma taky utlum(vyrobce od vyrobce jiny utlum). Ja se ucastnicky snuram vyhybam, kabel rovnou do TV tj. nepotrebuji zadny utlumovy clanek a za skrini nebo kde to jde to je uplne jedno.  S velky utlume dojdete, ze jako
antena funguje lepe kus dratu primo na skrini, dnesni pristroje maji velke zesileni na vstpu a hlavne nizky sum. Dotahnou tam zasumneny signal je to nejhorsi.

Jirka