antenni zesilovace

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Září 29 12:09:35 CEST 2016

Zdravim,
nejlepsi zesilovac je dobra antena a pekne nahore.

1. Nebal bych se dat jednostupnovy zesilovac do anteny, naopak nebudu zesilovat sum nekde dole.
2. Dalsi stupen klidne nekde niz, zalezi na delce kabelu, kvalite TV a jeho vstupu, poctu rozboceni, ... .
3. Budto zesilovac primo do konektoru nebo aspon F konektory drzi to lip a hure se pripadne udela nechtena zpetna vazba.
4. Dobry kabel s nizkym utlumem treba nektere urcene jako satelitni

A samozrejme nemame tolik pristroju tak laborovat ... .

Cil je vybrat dobrou antenu, pote nepotrebujete pro jednu TV zesilovac (zalezi na miste samozrejme). Pokud rozbocite, tak to je jina.

Taky mam teroz a postupne jsem prikupoval.

Jirka