zasuvka TV, radio, internet

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Září 29 11:33:02 CEST 2016

a)      Televizák nám je osadil v jednom „paneláku“. My jsme tam pak našim zákazníkům zprovozňovali Internet (po zateplení jdou individuální antény pryč s fasády a přechází se na společné antény včetně satelitních) a nezanedbatelné procento těch zásuvek bylo nezprovoznitelných, tuším že hlavní problém byl s těmi zářezovými kontakty. O VF raději nemluvě.

b)      Pokud tam bude jen telka a nepotřebuje to rozbočovač, tak proč to tam dávat ? Vývod koaxu a jeden UTP jde opravdu udělat raději s těmi Keyston-y a jako bonus je to že to člověk má v designu ostatních zásuvek/vypínačů… Prostě se vezme příslušná krabička pro dva moduly Keystone, jedné pozice se dá RJ45 z nejbližší „drogerie“ a do druhé nacpat buď provrtanou záslepku a do ní F spojku a nebo přímo Keystone s tou F spojkou (viz. např. náhodně vybraný „neregistrovaný“ odkaz http://www.softcom.cz/eshop/antenni-f-spojka-keystone-f-f-f-f-_d157232.html) popř. tam nacpat třeba redukci F na IEC. Já osobně bych zůstal u toho Fka a případnou redukci dal až k té televizi.

c)       A o tom, že i nejlevnější konektor funguje raději mlčím, u těch RJ45 konektorů je to asi jako s „měděnými“ UTP kabely (poměděné železo, někdo referoval i něco s hliníkem…. ten jsem ale osobně v ruce na rozdíl od toho železného neměl).

Radek (benedikt2hw.cz)

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, September 27, 2016 8:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: zasuvka TV, radio, internet

To je fakt taková hrůza? Vážně se mi nechce dělat všude díru do zdi na další krabici. Co může být na zásuvce tak strašného? Přece každý i ten nejlevnější konektor funguje a když né, napruží se kontakty. Nebo se konektory vymění. I kdybych měl ten RJ45 vyměnit a dráty na něj naletovat (však se to dělá jednou a stejně se to rozebírat nebude). Ta výhybka v tom určitě taky nějak funguje a jestli má třeba trochu větší útlum, to je snad jedno. Nepředpokládám, že bych z toho šňůru od telky vyndával každou chvíli.

Anděl