[OT] uklid (skladovani zbytku smd soucastek)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 28 16:20:09 CEST 2016

Jsme na stejném břehu.

Taky mám věci dělené podle typů do krabic v a těch krabicích v pořadí
podle hodnot.
Jen jsem na to nikdy nevytvořil žádný SW, i když jsem to mnohokrát zvažoval.

Zatím to řeším tak, že když cokoli kupuju, tak vždy od toho mám nějaký
seznam
(v TME, Farnelu atd. prostě kopii objednávky, v GM při nákupu přes pult
stejně
si vždy píšu seznam). Tak tyhle textové soubory mám v jednom adresáři,
pojmenované
např. TME_20160928.txt. Když něco hledám a nejsem si jistý, jestli to
mám, tak napřed
TotalCommanderem nechám prohlídnout ten seznam, jestli jsem to někdy kupoval
(akce na max. 3 sekundy).
Podle zbytku té objednávky si už vzpomenu, jestli to bylo něco
speciálního, co jsem
třeba bral přesně na počet (to je ale zřídkavý případ a pak to na tu
objednávku poznamenám),
takže pak většinou už jdu najisto, protože vím, že to někde je.

Ukládám si tam takhle i kopie objednávek větších věcí (třeba pračky),
takže při
případném průseru aspoň rychle zjistím, jestli je ještě v záruce a
jestli teda má
cenu prohlížet šuplíky a hledat záruční list.
Vzhledem k tomu, že jinak než přes webovou objednávku už jsem hodně dlouho
nic nekupoval, tak je to pro mě minimální zátěž navíc (jen kopii objednávky
nějak rozumně pojmenovat a uložit do daného adresáře).

PL