skladovani zbytku smd soucastek

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Září 28 10:23:11 CEST 2016

tenhle “system” pouzivam cely zivot a prakticky vsude, jen to u tech smd ic a smd polovodicu moc nefunguje. je jich mnoho tisic typu a variant a i kdyz se tema krabicema prohrabu, nez vezmu do ruky dalsi uz vlastne presne nevim co bylo v te predesle. navic se to s vekem zhorsije, nebo mozna roste mnozstvi v krabicich, ted nevim :-) na nektere veci tohle funguje, na tisice drobnych soucastek uz bohuzel ne. tedy alespon u me.