zasuvka TV, radio, internet

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Září 28 07:59:42 CEST 2016

u nas doma v siti filmy a jine datove zrouty moc neprovozujeme, ale protoze jsou to 3x pracovni stanice, je potreba zalohovat.
kazdej ma sice v pocitaci "d" na rychozalohy, ale kdyz mam potom stahnou data na dalsi misto, tak by se moc hodila rychla sit.
ted je cast na kabelu, neco na wifi, navic starsi levnej  NAS moc nestiha, takze to radeji obejdu s SSD rameckem USB 3.0 a pak to zase fyzicky kopiruju na zalozni
externi disk. a to se clobeku moc casto nechce. kdyby to byla jen otazka site, tak klilk, klik a je hotovo.
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, September 28, 2016 1:26 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: zasuvka TV, radio, internet

Jé a na co bych kde honil tolik dat? Možná nejsem dost moderní :-) ale nemám jeden server na filmy a pak v každé místnosti počítač, kde bych se na ně koukal. Počítač mám jeden skoro na všechno, noťas pouštím když u velkého počítače sedí žena a pak mi na třetím počítači pár programů běží ještě pod dosem. Z něj pak přenáším na flashce soubory pod 1MB. Na net jsem zatím připojený přes kabelovku UPC a tam ta rychlost snad teď už 50 Mbit/s úplně stačí.
Anděl