skladovani zbytku smd soucastek

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 27 23:24:02 CEST 2016

 27.9.2016, 23:16:24

Podstata reseni, nespociva v nejakem zazracnem zpusobu skladovani, ale
v radne evidenci.
Zdali tuto budete mit jako databazi klient/server, tabulku v excelu
(muj pripad), nebo vhodne strukturovane txt, je v celku jedno.
Podstatne je, evidovat co, kolik a KDE.
Pak uz klidne muze byt treba:
7805 - sop8 - 5 ks -> krabice od bot Adidas -> krabicka od cigaret Camel
->  pytlik c. 7
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz