Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Jan Martincek hw na martincek.com
Úterý Září 27 23:02:42 CEST 2016

Sorry ak ozivujem stare vlakno

V 3i byte na 20A privode mam namontovany:

http://www.enika.cz/sk/komponenty-pre-automatizaciu/meranie-elektrickej-energie/elektromery-a-analyzatory/elektromery-striedave/jednofazove-din/em111din-(45a,din).html?vyrobek=49297&jazyk=sk&PHPSESSID=

Velmi zaujimave funkcie, ovladanie dotykom a meria spolahlivo. Mozne
pocitanie impulzov - to nepouzivam.

V rozvadzaci mam na svetelne a zasuvkove obvody asi klon bonegy:

http://www.e-hess.sk/?page_id=245

Rocne ich spotrebujeme tak 500ks, zarial bez problemov, len si netreba
pomylit vstup a vystup inak dym :)

j.