zasuvka TV, radio, internet

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Září 27 16:53:44 CEST 2016

Ta zásuvka je to časovaná bomba a dlouhodobě NEpoužitelná. Občas to
nefunguje ani nová. Když vezmu krabičku od té zásuvky do ruky, tak je na ní
Signal R694043. Zásuvka letěla do elektroodpadu, krabičku jsem si tu nechal
jako ukazatel cesty tudy NEEEEEE!!!!!!! Ta RJ45 + zářezák vedle se musí
minimálně vyměnit, kvalitu té TV a tel. části jsme neposuzovali.

Cesta ven z pekla je osadit zásuvku na dva moduly Keystone, jeden osadit
RJ45 a druhý F konektorem, resp F spojkou. Je to ale pak bez rozbočovače
tel-radio-sat, ten se ale dá použít jako modul s F-ky a nacpat za televizi..

Radek (benedikt2hw.cz)

udělal jsem asi blbost, když jsem přived do společné krabice koax a UTP
kabel. Viděl jsem někde kombinovanou zásuvku a dál jsem to neřešil. Jenže
nastala doba, abych na ty kabely něco připojil. Našel jsem jen jeden typ
zásuvky, která tohle všechno kombinuje a nejspíš podle těch grafů na konci
videa bude polská.

http://www.omko.cz/zasuvka-koncova-3db-tv-radio-sat-internet-telefon/

Ale co mě překvapilo, z UTP kabelu zapojují jen čtyři dráty a tvrdí, že to
stačí. Opravdu ty další nejsou potřeba?

Anděl