Baluova DDS

balu balu na k-net.fr
Úterý Září 27 11:17:01 CEST 2016

Ahoj,

volal som s Tomasom, je teraz mimo dosah pocitaca. Kody su asi stale k
dispozicii, ale prekladac uz nie :-)

Vravel, ze pouzity aduc procesor je pomerne pomaly, takze frekvencna
modulacia je implmentovana len na cipe. Naprogramuju sa dve hodnoty
frekvencie a samotny dds cip si prepina. Je to predsa len 10 rokov...

Najlepsie by bolo navrhnut novy generator, suciastky su uz ovela
modernejsie. Software formou open source so zverejnenymi zdrojakmi.

Kto sa do toho da? :-)

b.