VKV jednotka s ECC85

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Září 27 10:50:15 CEST 2016

Hmmm tak bud se v tom opravdu uz nekdo povrtal a nekam to uz posunul, ale
opravdu jen tim hrnickem se to nechalo posunout az do CCIR.

http://www.cncnet.info/galery/Tesla_filharmonie/20160926_191831.mp4

jeste jsem se v tom trochu vrtal a tech stanic je tam vic nez na videu -
stanice a celej laditelnej rozsah je trosku nahrnutej ke stredu stupnice -
nicmene nevim proc ale je tam trochu slyset brum (na jinych rozsazich to
neni) a dalsi vec je, ze nevim proc, ale pri nejvetsim rozsireni magickeho
oka a tedy stredu signalu je zvuk jakoby rozkraplej - aby to nedelalo tak
to musim uladite na jednu nebo druhou stranu - to netusim proc se deje