samoobjednavka v TME

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Září 27 08:22:14 CEST 2016

Nemohlo sa stat ze ste objednavali pred davnou dobou tovar ktory nebol
na skalde a teraz ho dostali a expedovali? Mne sa to obcas stane,
dodacie doby su niekedy dlhe.
V opacnom pripade zmenit heslo do eshopu, pripadne napisat na obchodne
zastupenie, su pomerne ochotni - teda aspon slovenska vetva.

Ako sa vam podarilo postovne pod 1,6E?

Dňa 27. septembra 2016, 8:13, iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal/a: