Kde koupit fotodiodu?

Pondělí Září 26 14:35:16 CEST 2016

A jak je to s malými proudy u křemíkové fotodiody? Pokud proud měříte
při nulovém napětí, které se dá s lepšími OZ udržet pod 1 uV, přechod je
zavřený a tedy by tam neměl hrát roli nějaký svod. Když jsem blbnul s
LED moduly, udělal jsem si luxmetr s diodou BPW21 a až jsem se divil,
jak je to citlivé.
Anděl