VKV jednotka s ECC85

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Září 26 11:19:59 CEST 2016

Přeladitelnost ...těžko. Psal jsem to už v minulých mailech. Zvolil bych tu část pásma která mě zajímá, oblíbené rádio....jen aby tam něco hrálo.

Důvod proč ne konvertor, je ten že je to další oscilátor, kterej v tomhle případě málo odolného radia může být zdrojem dalších komplikací.

Asi nejjednodušší, jak dosáhnout větší přeladitelnosti je úprava jadýrek....zvětšit strmost toho konusu.

P.S. rozsahy se dají přepínat i v případě přeladění jednotky ;-)

pg