VKV jednotka s ECC85

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Září 26 10:50:06 CEST 2016

Dne 26. září 2016 10:08 Glajc Pavel <pavel.glajc na del.cz> napsal(a):

> To rádio VKV jsem myslel pokud nemáte čítač. Ten je určitě lepší. Rádio
> přiblížíte a zkoušíte přelaďovat jednotku a v místě kde se Vám ozve na
> rádiu charakteristické zahlcení signálem jste s oscilátorem právě o 10,7MHz
> níže.
>
> aha no - vyhrabu ten citac

> Zkoušel jste uplně vytočit hrnek, až se oddělí od základu, kam se dostane
> oscilátor? Fakt nedá CCIR?

no dokud nezjistim tu frekvenci kde jsem tak tezko rict - chytam silne
radio Kiss JC coz je 87.8MHz - nevim jestli je to zrcadlove o dve MF niz...

> Mě to vychází, že by to mělo stačit. Ale šedá je teorie a zelený strom
> života.

Uz ted jsou ty hrnicky pomerne dost vytocene a byly i original - podle me
se to uz moc nesoupne

nicmene kdyby nahodou - z ktereho konce mam odmotavat - a odmotavat obe
ladici civky?