Re: MECH: házivost sklíčidla vrtačky

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Neděle Září 25 10:04:07 CEST 2016

řekl bych že to nehází v uložení.když sklíčidlo chytnu do ruky cítím
minumální vůli v uložení . Zato když ho pomalu roztočím tak to je tanec.
Při upnutí vrtáku dlouhého 80mm co je určen do dřeva a má nahoře špičku
a zapnutí vrtačky , nakreslí špička na konci na pevnou plochu kroužek o
průměru 2mm...
Takže buď je křivá fakt hřídel, nebo křivě vyvrtaný sklíčidlo, případně
křivě vyřezanej závit sklíčidla.
Reklamace nebude nutná, koupeno přes net od solidního prodejce kde to
jde bez problémů poslat zpět v lhůtě 14dní.
Mě jen štve, že ostatní parametry vrtačky mi vyhovují, jen to házení
prostě nepřežiju. Bohužel se nedozvím jestli je to vada mého kusu nebo
vlastnost celé řady...
Nikdo nemáte doma nějakou lepší AKu pro porovnání?
b.