Re[2]: OT: oběhové čerpadlo WILO

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Září 24 19:16:27 CEST 2016

Škoda, že jste to tak brzo vzdal. Proti novému nic nemám, po 19letech má nárok. I když osobně bych si staré raději spravil, až budete po půl roce rešit reklamaci a uhodí opravdu třeskuté mrazy. To se bude staré proklatě hodit.

Přeci jen ty nové věci jsou plné kurvítek, kola ekonomiky se přece musí točit.

pg