Re[4]: OT: oběhové čerpadlo WILO

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Září 23 22:58:54 CEST 2016

Z toho co jste napsal, to fakt vypadá, že je rozběhový. I podle hodnot. Je tak i zapojen? Zkuste tedy motor provozovat, byť nouzově bez regulace, jen s tím kondem. Případně změřte proud.

Aspoň budete mít jistotu, že má případně smysl se zabývat elektronikou. Horší varianta by bylo načnuté vinutí.

Omlovám se s drátovým odporem jsem to blbě pochopil.
pg