Re: Urychlení leptání vibracemi?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Září 23 11:48:00 CEST 2016

Já si vytisknul na leptání desek úzkou a vysokou nádobu, do které honím
vzduchovadlem pro akvárka bubliny.
V 1.5 deci roztoku pak leptám oboustrané desky k velké spokojenosti.

Obrázek https://drive.google.com/open?id=0B3egYXmZgE7RMXpXTExCTEY4bnM

Oja