Nabijecka IPC-1L vs. test kapacity clanku

Pátek Září 23 11:45:21 CEST 2016

Přátelé,

pořídil jsem si zmíněnou nabíječku a nechal jsem provést TEST článků
(AA NiMH), co mám doma. Zajímavé je, že někdy to skončí s kapacitou
třeba 1300mAh, ale po druhém testu už je tam něco okolo 2000mAh. Jsou
to Lidl Tronic 2300mAh. Taky je u článků dost velký rozptyl, mám sadu
4ks, používaných spolu a konečná kapacita byla cca od 1700 do 2200mAh.
Teď to nechávám běžet znovu, jestli se tím testem neformují (články se
nějakou dobu nepoužívaly, ale vybité nebyly, jsou v autíčku na dálkové
ovládání a ještě s nimi jezdilo než jsem je začal testovat).

Jaké máte zkušenosti s měřením kapacity baterek pomocí IPC-1L? (Je to
FK technics.)

P.K.