[OT] Kinect - proste ta videohra, jak se hraje telem

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Září 23 11:44:24 CEST 2016

Tragedie mozna ne, her je plno a levny, verim, ze si plno lidi s  tim
vystaci. Jen ten XBOX je od roku 2005 stejny (kdy byl vydany) a vykon
odpovida te dobe. A uz v te dobe to bylo na urovni prumerneho PC.

Martin Hanek