MECH: házivost sklíčidla vrtačky

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Září 23 11:42:00 CEST 2016

S hrůzou sem zjistil, že nové akuvrtačce v kategorii profi, cena cca
10000,- hází sklíčidlo tak že to vidím pouhým okem  a když chytnu
hlavičku do ruky tak to i zjevně cítím v ruce.
Po upnutí vrtáku i různém polohování vrtáku v kleštinách to stejné,
neměřil sem to úchylkoměrem, ale je to aspoň 0,5mm !
Výrobce v návodu tento parametr neuvádí, servis mi po telefonickém
dotazu potvrdil že je to prý "normální". Mě to teda mco normální
nepřipadne.
Mám pocit že tady podobný problém jednou už byl diskutován ale nedaří se
mi vlákno najít. Na netu žádné info nenacházím.
Máte někdo podobnou zkušenost? Díky. b.