Re: UV LED osvitovka a vliv vyzařovacího úhlu LED

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Září 22 21:07:31 CEST 2016

Já mám velikost té osvitky o něco větší než A4.  Neumím posoudit jak rovnoměrně jsou okraje osvíceny - do UV není radno se dívat. Ale nepochybuji že to má dostatek výkonu na osvětlení A3. V tom případě bych ale svítil z trochu větší vzdálenosti aby byly okraje osvětleny podobnou intenzitou jako střed. Výkonu to na to má dost.

    Martin.