Re: UV LED osvitovka a vliv vyzařovacího úhlu LED

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 22 12:19:16 CEST 2016

 22.9.2016, 12:05:12

Mam nekolik pomocnych svetylek (10-15 led smd 5050), napajenych
primo ze site. Svitim s tim skoro furt, tak jsem se trochu vyblbnul,
abych dosahl max. ucinosti  a zivotnosti, je tam tedy trochu vice
souc. nez byva bezne.
Po cca 3 letech, to vypada, ze cile se podarilo dosahnout. Fatalni
zavada, zatim zadna, na nejpouzivanejsim svetelku mam 1 led
zkratovanou jumperem, cas odcasu jumper vytahnu a porovnavam svit s
ostatnimi, zatim bez viditelneho rozdilu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz