Re: VKV jednotka s ECC85

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Úterý Září 20 22:34:58 CEST 2016

Jo moment. To mi uteklo. Vám se nemění kmitočet ? To si dost dobře neumím představit. Ono to na osciloskopu moc znát nebude ale změna je cca 10MHz a to by trochu vidět mělo být. Máte čitač ? Zkuste na ten závit připojit čitač a sledovat změnu kmitočtu.

Pokud se nemění kmitočet je něco zásadně špatně. Chybí Vám tam jadérko nebo se v cívce nehýbe nebo nevím. Nebo kmitá něco jiného (vstupní zesilovač) a ne oscilátor..

    Martin.