[OT] Kinect - proste ta videohra, jak se hraje telem

Miroslav Velen miroslav.velen na seznam.cz
Úterý Září 20 11:21:52 CEST 2016

Dovolil bych si jeste doplneni doplneni.

Pokud si poridite aktualni verzi senzoru pod nazvem Kinect for Windows
v2 neboli Kinect pro Xbox One, nedostanete zarizeni merici vzdalenost
pomoci projekce IR tecek v obraze (tzv. PrimeSense sensor) ale
"plnotucny" dalkomerny senzor 512*424 pixelu pracujici na pricipu mereni
vzdalenosti dle rychlosti svetla (time of flight). Proti puvodni verzi
ma lepsi rychlost odezvy, lepsi rozliseni a mensi oblast nepokrytou
informaci o hloubce (primesenser projektor vrha tecky z boku, takze za
objekty v popredi je na jedne strane stin). Mnozstvi dablu ukrytych v
tomto reseni, navic vzhledem k cene zarizeni (asi masivne dotovane),
musi vydat za cele peklo.

Vzhledem k intenzite prisviceni v outdooru ovsem stale nepouzitelne.

MV