VKV jednotka s ECC85

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 19 15:03:49 CEST 2016

No tak to mne sa na Color 110 zdalo ze ma nejake divne farby.
Tak som zacal stelovat. Na tom module boli asi 3 cievky (dekoder RGB)
Uz som to nikdy nedal do povodneho stavu, farby ostali vselijake duhove len nie normalne.
No hlavne ze majitel televizora bol spokojny pretoze povodna zavada (vypadnuta poistka zhavenia)
bola odstranena :)
Tieto moduly sa v byvalej tesle nastavovali podla daneho predpisu a osciloskopu.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, September 19, 2016 2:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: VKV jednotka s ECC85

To mi pripomnelo, jak jsem jako kluk chtel tatovi pomoci, kdyz mel v dilne prave nejake radio na opravu. Kdyz tam nebyl, tak abych ho prekvapil, vzal jsem sroubovak a vsechna jaderka srovnal tak, aby byla stejne vysoko a drazka stejnym smerem.

Dodnes nechapu, ze mne tenkrat nezabil - pamatuju si jen, ze mluvil pomerne slusne a velice malo (a pouze na tradicni rodinna temata - a v pokoji uz mas uklizeno? veci do skoly sis pripravil? a podobne...). Asi tak tyden, nez vychladnul. Ale jestli to radio jeste nekdy sladil, to opravdu netusim.

Pavel Kutina