VKV jednotka s ECC85

Martin Persich persich na transcon.cz
Pondělí Září 19 12:31:27 CEST 2016

Možná úplně mimo ... ta jednotka uměla (umí) i CCIR pásmo? Nebo se ještě něco na OIRT vysílá?
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: hwnews konference
  To: HW-news
  Sent: Monday, September 19, 2016 11:36 AM
  Subject: VKV jednotka s ECC85

  Zdravim,

  chtel jsem se zeptat zda nekdo nemate zmaknute tyhle jednotky....postupne jak jsem na te Tesle Filharmonii opravoval/steloval delsi rozsahy tak jsem se dostal az na VKV a zjistil, ze nepritomnost stanic neni ani tak antenou jako to, ze je nekde nejaky problem. Podle vseho je nejaky problem s kmitanim oscilatoru.

  V priloze je schema cele jednotky - v mericim bodu ma byt v celem rozsahu napeti vuci zemi 0.2-0.4V. Ja se domerim spis tak maximalne 0.15V tedy spravne -0.15V

  Rano jsem tam pichnul do toho bodu osciloskop a nejaka sinusovka se tam objevuje, ale ne v celem rozsahu ladeni (kolik to kmita jsem ale uz nestihnul odecist).

  Jednotku jsem celou rozebral a umyl, aby tam nebyly nejake svody z mastneho prachu. Mel jsem venku i ty ladici jadra). Dalsi veci je, ze s ECC85 Telefunken tam je alespon tech 0.15V. Kdyz tam dam novou Teslu tak se nedomerim vubec niceho.

  Nemate nekdo napad co jeste zkontrolovat?

  RV