VKV jednotka s ECC85

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Září 19 11:36:23 CEST 2016

Zdravim,

chtel jsem se zeptat zda nekdo nemate zmaknute tyhle jednotky....postupne
jak jsem na te Tesle Filharmonii opravoval/steloval delsi rozsahy tak jsem
se dostal az na VKV a zjistil, ze nepritomnost stanic neni ani tak antenou
jako to, ze je nekde nejaky problem. Podle vseho je nejaky problem s
kmitanim oscilatoru.

V priloze je schema cele jednotky - v mericim bodu ma byt v celem rozsahu
napeti vuci zemi 0.2-0.4V. Ja se domerim spis tak maximalne 0.15V tedy
spravne -0.15V

Rano jsem tam pichnul do toho bodu osciloskop a nejaka sinusovka se tam
objevuje, ale ne v celem rozsahu ladeni (kolik to kmita jsem ale uz
nestihnul odecist).

Jednotku jsem celou rozebral a umyl, aby tam nebyly nejake svody z mastneho
prachu. Mel jsem venku i ty ladici jadra). Dalsi veci je, ze s ECC85
Telefunken tam je alespon tech 0.15V. Kdyz tam dam novou Teslu tak se
nedomerim vubec niceho.

Nemate nekdo napad co jeste zkontrolovat?

RV