Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 17 11:49:57 CEST 2016

 17.9.2016, 11:45:22

Citace z firemniho webu " Hlava šroubu je vyrobena tak, aby umožňovala
dotažení pomocí křížového šroubováku typu POZIDRIVE ale i pomocí
plochého"
Tak tohle je pro mne novinka. Doted jsem mel zafixovano, vrut-PZ,
elektrika-PH. To vypada, ze PH pomalu miri do zapomeni a na prechodnou
dobu nekolik desetileti, budu muset dovybavit kufr dalsimi sroubovaky
- izolovane PZ.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz