Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Září 17 08:07:32 CEST 2016

Pěkný modulek.
Máte ho vyzkoušený? Jak je to přesné?
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Saturday, September 17, 2016 7:53 AM
To: HW-news
Subject: Re[2]: Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Ne, nenechám! Ale to jsem přece v souvislosti s dovolenou nepsal, jde o tu
ledničku a o těch pár non-stop krámů. Internet především, ten fungovat musí,
aby fungovalo ovládání, např topení, proto mám router napájený z upsky. Když
odjíždím na pár dnů, tak při odchodu v rozvaděči vypnu ty okruhy, které
nejsou nezbytné. Proto se snažím, aby ty různé nabíjecí, nepotřebné a
nedůležité věci byly zapojené právě v těchto okruzích. Pak shodím jistič a
nemusím obíhat v celém baráku jednotlivé zásuvky. Zvlášť, když se k některým
za nábytkem nedostanu.
Apropo, ty dálkově ovládané zásuvky žerou více nebo méně než to zařízení, co
je do nich strčené??? Nechci dělat reklamu číňanovi, ale docela užitečný
modulek je tenhle https://goo.gl/s9Dcuw

Vladimír