Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Pátek Září 16 19:36:32 CEST 2016

Tak já bych to zas tak nehrotil. Co dneska bude na stropě za svítidla?
Žádné 100W žárovky, ale úporky nebo rovnou LEDky s příkonem nula nula
prd.

Samozřejmě je to na zvážení. Pokud by to znamenalo sekat do stropu a
dávat nové kabely, taky se může utrhnout metr omítky.

Pokud tam zůstane hliník, dal bych na něj pérové svorky, případně
rovnou ty určené na hliník (a dává se do nich i nějaká vazelína určená
pro hliník). Na světla to bude stačit až až. (Mně osobně to stačilo i
na zásuvky - dal jsem na hliník všude pérové svorky, ale dlouhodobé
zkušenosti nemám, už tam nebydlím.)

P.K.