Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Září 16 17:31:54 CEST 2016

u tech bau hlavne proverit POUZITELNOST !
u prvni pekny/levny  zasuvky, podobny abb/tango, pri pripojeni 2,5 dratu doslo k uplny destrukci vnitrku :-).
takze jsem dokoupil tango a byl klid.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, September 16, 2016 5:23 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

V Elimě doporučuju registraci jako podnikatel, pokud je to možné. Ceny ještě příjemně klesnou. Zásuvky a vypínače doporučuju vybírat i podle toho, co mají v lokálním bau obchodě, až bude chybět jeden nebo dva kusy, člověka to naštve, že na to musí čekat několik dní.
Za mě doporučuju Schneider Unica, dělal jsem i se Swingama a Unica se mně líbí víc. Bohužel nemají inteligentní dvojzásuvky (vrchní pootočenou) a doporučil bych pak dát dvě zásuvky vedle sebe do dvojrámečku.
V případě výběru jiné značky/řady bych doporučil ověřit, že mají víc než jenom vypínače a zásuvky - ovládání podlahového topení, ovládání žaluzií, ethernet, anténu,...
Pojistky bych taky vyměnil za jističe a udělal bych to sám. Bohužel netuším, jaké jsou podmínky pro revize na Slovensku, tím pádem, jestli je to vůbec možné.

Vancl