Rekonstrukcia el. rozvodov v byte

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Září 16 15:53:00 CEST 2016

Dobry den,
nedavno jsem resil podobny problem. Delal jsem si z dvou starych
mistnosti pracovnu.
Rozvody byly hodne stare. Hlinikove draty v trubkach, jednotlive draty
s "hadrovou" izolaci.

Nejsem elektrikar. Vse jsem si delal sam, protoze me to bavi a chtel
jsem mit vse podle svych predstav. Delal jsem si castecnou domaci
automatizaci.
Slozite to neni, ale dalo to dost casu.

Pojistky bych urcite dal pryc. Jistice jsou tak levne, ze nema cenu
nic jineho resit.

Zasuvky mam ABB Swing. Byly relativne levne a dobre vypadaji
https://www.dropbox.com/sh/tdr4sb2p7fhozti/AAD5fKuTwkDRctOEQucNyedIa?dl=0

Prodejcu bude vsude dost, ja jsem bral skoro vse z http://www.elima.cz/

Pokud to chcete mit rychle hotove a potrebujete revizi, bylo by lepsi
si to nechat udelat.
Revizi byste urcite mel mit. I kdyz jak rikal kdysi muj spoluzak ve
skole - auto taky nejezdi na papiry, ale na benzin ;-)