Svitkove kondenzatory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 16 12:38:42 CEST 2016

 16.9.2016, 12:29:41

Predpokladam, ze mate na mysli kondenzatora axialni . Tam jiste hraje
roli, ze se dnes pouzivaji podstatne mene, nez kvadriky s vyvody pro
PCB. A je mezi nimy spousta "specialu" napr, pro audio a co si
budeme namlouvat, napis audio zvedne cenu nejmene 3 x .
Nicméne, treba nize uvedene, mi zas tak velkej cenovej masakr
neprijde. Popr. ceskej vyrobce ESO Ostrava, take mival celkem prijatelne
ceny.
http://www.tme.eu/cz/katalog/#id_category=100471&id_producer=789&s_field=artykul&s_order=ASC&visible_params=2,10,31,32,39,42,43,115,118,120&used_params=2:70494;&page=1

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz