Podlozky pod pcb na frezku

Čtvrtek Září 15 15:05:15 CEST 2016

"Registration holes". Tak to je i na te nasi. Deska se usadi na 4 koliky v rozich,
ja si nadefinuju, kde je 0,0 motivu a obsluzny SW si pak po otoceni druhou stranu
prepocita sam (je to nastavene na dve velikosti desky, 100x160 a 75x100). Jen clovek
nesmi zapomenout u jednostranne, kde je "nahore" :-)

D.O.