Podlozky pod pcb na frezku

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Září 15 09:09:51 CEST 2016

pokud delat pcb, s mezerou od 0,2 do 0,4mm, tak uz je problem se samotnym materialem, jak neni uplne rovny. trefit hloubku v frezy pro celou plochu,
tak akorat.
ted to ladim a zatim mam specialni upinky + podlepeni oboustrankou na srovnany ertacetal. u vetsi plochy uz samotne upinky budou malo.
jsem ale na startu :-).
to vakum bude do budoucna fajn.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Thursday, September 15, 2016 8:51 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Podlozky pod pcb na frezku

Já používám co mi přijde pod ruku - zkažený PCB, PE nebo PP desku, hobru, MDF ("záda od skříně" tou nelaminovanou stranou nahoru), starý šanon ... když si to výškově seřídíte a upínkama nezmáčknete příliš (že by se to prohlo), tak vrták/fréza do té podložky skoro nejde a když to je něco měkčího než tišťák, je to skoro jedno. Takže koupit se to dá kdekoli :-)

Tedy jestli to chcete použít při výrobě PCB; jestli to chcete na něco jiného, tak pardon, co přesně výrobci používají, nevím. To co jsem dostal k našemu Cirqoidu vypadá nejspíš na PP.

D.O.