Re: OT Chtěl bych být solárním baronem a nevím jak na to

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 14 14:40:28 CEST 2016

Chce to kurz kreativního psaní.
Nemělo by se úplně lhát, ale polopravdy a hlavně formulace,
pod kterými si člověk defaultně představí něco jiného, jsou
naopak žádány a vítány.

"Potkal jsem ženu velmi krásnou, úžasně chytrou a do mě
bezhlavě zamilovanou."
Když to řeknete kámošům, tak vám budou fest závidět. Ale jen
proto, že neví, že to byly 3 různé ženy, ta krásná a chytrá by
o mě ani neopřely kolo, a ta zamilovaná ... o té raději nemluvit.

PL