Re: motorový olej

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Září 12 21:46:25 CEST 2016

zdravim,

4l a 300kc navic? na 15000km? tj. 2hal na kilometr? To si myslim, ze nema cenu resit. pokud olej nemenite co tri mesice, pak by si to auto zaslouzilo i mozna o neco lepsi. Jinak je to uplne jedno, muj mechanik mi vzdycky rika, ze menit po 10.000km, a je sumak, co se tam naleje, po nastartovani stejne z toho bude stejna brecka, jako to, co se vylilo.

tm