domácí/venkovní kamera

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 12 11:57:34 CEST 2016

Policii dát záznamy z kamery sice dát můžete, ale musíte podotknout, že je
to mimo protokol a nesmí se s nimi k soudu. Pokud ho chytí a on se nepřizná,
tak máte smůlu. K soudu záznam jít nesmí.

Musíte vyběhnout se svědky a šetrně, tedy tak, aby neutrpěl ani hematom, ani
duševní otřes, jej spoutat a přivolat hlídku PČR.

Co se týče oficiálních kamer, tak tam je situace jiná. Motivujte PČR, aby k
vám dala kameru. Moc si ale neslibujte, má to "televizní" rozlišení.

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Vymětal" <vymetalt na gmail.com>

stáhnout, ale je to pro něj práce navíc a dělat ji nebude. Policajti si
to od něj sice můžou vyžádat (když podám žalobu), ale než se k tomu

Auto (většinou) parkuju pod vlastním oknem, takže se nabízí možnost na
parapet vytáhnout kameru. Otázka je, jestli s tímhle má někdo

Alternativně mě napadá vybavit kamerovým systémem samotné auto. Už jsem