RE: [OT] motorový olej

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pondělí Září 12 21:13:20 CEST 2016

taky bych rekl ze na na to bude mit ve finale vliv uplne neco jineho nez
znacka oleje.
S O2 a TDI PD 77kW jsem najezdil 400k, oleje menil po 30k, obcas dolevel tim
co se dalo koupit na benzince (a melo to tu specifikaci) a auto stale jeste
jezdi u tchana.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, September 12, 2016 9:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] motorový olej

Lidi toho nakecaj...

IMHO nepoznáte rozdíl mezi oleji různých výrobců. Když ho budete včas měnit,
kontrolovat hladinu a případně dolévat, auto bude stejně dobře sloužit na
Castrol jako na Carlson, MOL, Total atd. 5W40 jako 5W40.
Když navíc na flašce najdete příslušnou specifikaci (v tomhle případě VW
505.01), není co řešit.

P.K.